
محمد جان خیلی زود رفتیxa0 وقتی روز پنجشنبه 29 تیرماه همه بهم زنگ زدن و گفتند محمد یا غرق شده و یا فرار کرده هیچکدوم رو باور نکردم چون نه اهل غرق شدن بود و نه فرار کردن. وقتی ازش میپرسیدم چرا اینقدر ورزش رو دوست داری؟ میگفت میخوام تا 120 سال دیگه همینطوری صحیح و سالم باشم! چقدر زود رفتی محمد باورت میشد چهارسال بعد از اون سوالم انقدر زود توی سن 32 سالگی از دنیا بری؟ هنوزم باورم نمیشه! از نظر من تو هنوز توی سفری، یه سفر که از قبلیا طولانی تره و اینبار واقعا هر وقت زنگ میزنم به موبایلت دیگه در دستر...
ادامه مطلب
تو امروز آگاه ترین هستی، برایت آگاهی و آمرزش طلب می کنم.xa0باور کن و آگاه باش جایی که هستی بهترین جای کائنات است.xa0 به دیگران هم کمک کن که آرام بگیرند. دوری از تو، از جسم خاکیت، بسیار تلخ ، سخت و گزنده است،xa0 مثل همیشه با مهربانی کمک کن که دوریت آسان شود. با صبر و شکیبایی در مصائب به آرامش خود و دیگران کمک کنیم... بی مهربان، خودمان با هم مهربان باشیم! اینها دردنامه های من در فراق پسریست که مثل پسرم بود و سالها سر یک سفره با هم و با خانواده هایمان، اشکها و لبخندهایمان را شریک بودیم! لطفا با سرق...
ادامه مطلب