باور کن و آگاه باش جایی که هستی بهترین جای کائنات است.
به دیگران هم کمک کن که آرام بگیرند.
دوری از تو، از جسم خاکیت، بسیار تلخ ، سخت و گزنده است،
مثل همیشه با مهربانی کمک کن که دوریت آسان شود.
با صبر و شکیبایی در مصائب به آرامش خود و دیگران کمک کنیم...
بی مهربان، خودمان با هم مهربان باشیم!
اینها دردنامه های من در فراق پسریست که مثل پسرم بود و سالها سر یک سفره با هم و با خانواده هایمان، اشکها و لبخندهایمان را شریک بودیم!
لطفا با سرقت رنجنامه هایم دردم را بیشتر نکنید!
زاده ی مهر...