سلام
امروز اولین روز از آخرین فصل سال هست. انگار همین دیروز بود که سفره ی عید چیدیم و منتظر لحظه سال تحویل!
مثل برق و باد گذشت. از امروز روزها ثانیه به ثانیه بلندتر میشوند و شب ها ثانیه به ثانیه کوتاه تر.
قدر لحظه لحظه ی در کنار هم بودن را بدانیم. که همین لحظه لحظه ها یلدا را از بقیه شب ها متمایز ساخت و لحظه ی سال تحویل را پرشگون.
از همین الان من انسانی خواهم شد که از لحظه لحظه ی زندگی خود لذت می برم و از همین الان شروع میکنم به تغییرات مثبت زندگی.
چشمهایم را می شویم و نگاهم را به دنیا نو و تازه میکنم.
زمستان برای ما اهوازیها مثل بهار هست و چقدر هوا دلپذیر شده است.
پس از همین لحظه من انسان وقت شناسی خواهم شد و از لحظه لحظه عمرم استفاده میکنم و لذت می برم.
سلام زندگی...
https://t.me/joinchat/AAAAAEGPsOIGGmJQkCJ1yQ
زاده ی مهر...ما را در سایت زاده ی مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6