امروز یکی از اسطوره های کمدی دنیا که من فوق العاده دوستش داشتم فوت کرد. انسانی که میلیونها دقیقه خنده و شادی رو به قلب و لب مردم آورد و تا لحظه ای که زنده بود سعی کرد دل بقیه رو شاد کنه. میدونم که روحش حتما شاد و سبکبال رفته چون دعای خیر مردم و دلهای شادشون بدرقه راهشه.
یکی از زیباترین سخنان جری لوییس عزیز این بود:
"من فقط یک بار زندگی میکنم؛ بنابراین بگذارید هر خوبی که میتوانم بکنم و هر محبتی که مایلم نسبت به دیگران ابراز دارم. بگذارید، نه این احساس را سرکوب نمایم و نه آن را به تأخیر اندازم زیرا دیگر به دنیا نخواهم آمد."
جری لوییس عزیزم خدانگهدار و به امید دیدار...
https://t.me/GANJE_DAROON

