به دنیا آمده ایم تا سطری به سطور کتاب قطور زندگی بیافزاییم؟
کلامی به غزل بلند هستی؟
آوایی به آواز قدیم حیات؟
حتی هجایی هرچند کوتاه بر آن؟
رنگی حتی تک رنگ بر تابلوی ازلی کاینات؟
تو میتوانی همه ی آنها یا حتی فقط یکی از آنها باشی.
طول، عرض، بلندا و ثقل و سبکی آن مهم نیست، مهم اینست که جزوی از تاریخ باشی، حتی به اندازه ی هجایی کوتاه،
حتی به اندازه ی یک آه!
همین که اثری گذاشته باشی کافیست.
همین که باشی.
فقط باش، تا آیندگان چه نامت را بدانند چه ندانند، کاینات بداند که تو زنده بودی و اثربخش، حتی به اندازه ی یک نقطه ی رنگین و حتی به اندازه ی کوتاهی یک آه ...
فقط زندگی کن و باش!
اکنون را جاری باش ...
زاده ی مهر...