
تو امروز آگاه ترین هستی، برایت آگاهی و آمرزش طلب می کنم.xa0باور کن و آگاه باش جایی که هستی بهترین جای کائنات است.xa0 به دیگران هم کمک کن که آرام بگیرند. دوری از تو، از جسم خاکیت، بسیار تلخ ، سخت و گزنده است،xa0 مثل همیشه با مهربانی کمک کن که دوریت آسان شود. با صبر و شکیبایی در مصائب به آرامش خود و دیگران کمک کنیم... بی مهربان، خودمان با هم مهربان باشیم! اینها دردنامه های من در فراق پسریست که مثل پسرم بود و سالها سر یک سفره با هم و با خانواده هایمان، اشکها و لبخندهایمان را شریک بودیم! لطفا با سرق...
ادامه مطلب