
من از جنس حقیقتم! حق می گویم، حتی اگر به مذاق تو خوش نیاید, حتی اگر تنهاترین تنهای عالم شوم, باز حق میگویم... اگر دهانم را ببندم و هرگز حرف نزنم، بهتر از اینست که دروغ بگویم! با یک دست ماه درخشان و با دست دیگر خورشید سوزان را نگه خواهم داشت و باز هم حق میگویم, حتی اگر شما را حقیقت تند و تلخ باشد! پس یا سکوت میکنم و یا حقیقت میگویم! هرکس که برنمی تابد بهتر است از کنارم دور شود ! زیرا که من... از جنس حقیقتم,از جنس ناب خورشید و ماه! اگر چشمانت تاب دیدن ندارد,اگر گوشَت تاب شنیدن ندارد,یا نَمان یا گو...
ادامه مطلب